Sunday 11 March 2012

\
ASSALAMUALAIKUM ..
lambai tangan atas atas kay kenyit mata sikit >.<
yang saya hormati para pengguna blog yang bijak lagi pandai facebook
wahai twitter yang saya sayang cium sikit hahaha.
okay dah lama gile blog nieh kena tinggal
aku tak tahu apa dah jadi dengan blog nieh sihat ke ta haha
kay rindu gile nak uppdate blog ni.
ye la sejak kebalakangan nieh busy dengan tution dengan kelas tambahan.
kay penat gile nak mampus kau tahu,ye la tahu nieh kan PENILAIAN RENDAH MENEGAH (PMR)
haha ya Allah aku ta tahu aku boleh buat ke tak kay taku gile >.<
weh korang sihat?kay sejak kebelakangan nieh rasa sedih la pulak kan 
banyak gila problem.hmm rumlah hidup kay 
assalamualaikum mata aku da sepet sebelah da nieh haha -.-'
sebelum tuh kan handsomenye L O U I S ni :*
(sebernanya gambar ni tade kena mngena haha )

No comments:

Post a Comment